Vietnam

 2011.09.04. 22:05

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬۩۞۩▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Vietnámban voltam ezért nem írtam a blogomra néhány hétig
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
۩۞۩▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Elmesélem. Szóval úgy volt hogy felültem egy vonatra. A kocsik oldalára az volt írva hogy Balatonfüredre megy de rejtélyes okok miatt Vietnámba sikerült vinnie az alul szürke felül zöldeskék rajta egy fehér csíkos vagonnak. Mikor végre megérkeztem Ha-Noi-ba azonnal kellet vennem egy motort. Egy Minsk-et választottam amely pont megfelel a kátyús utakhoz. Jó volt csak túl sok motorost kellet kikerülnöm  akiket Ízirájder-nek nevezünk:files.mommo.hu/pictures/000/787/787038_fbe29df21a_s.jpg Aztán megérkeztem egy kis faluba ahol találkoztam saját magammal. Nem foglalkoztam vele amíg fel nem fogtam a helyzetet. Visszafordultam csodálkoztam míg nem elkezdett körülöttem forogni a világ. Egy örvénybe kerültem és több száz naptár is pörgött körülöttem mind a holnapi holnaputáni (stb.) dátumot mutatta. Azt' hirtelen megreng a föld és én a gép előtt termek és egy hatalmas bumm utánam mivel beszakadt a tető. Látszólag senki nem vette észre mert a falióra 00:42-t mutatott. Furcsa mert azt hittem hogy már vége miden meglepőnek amikor fogtam magam és akaratom ellenére az ágyba repültem és gondolom elaludtam mert mire felkeltem már reggeli 9 volt.

 

 

Válaszoljatok  Facebookon!

  • Jó volt ott lettetek volna velem
  • Nem volt jó
  • Öööööö...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vziloazonosito.blog.hu/api/trackback/id/tr793202889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása